FAQ - najczęściej zadawane pytania

Rejestracja, zmiana i odzyskiwanie hasła


1. Kto może się zarejestrować?
Rejestracja i logowanie się do serwisu jest możliwe tylko dla członków PSBT.

2. Co muszę zrobić, aby się zarejestrować?
Rejestracja jest dokonywana przez administratora strony PSBT po otrzymaniu informacji od Zarządu o zgodzie na taką rejestrację. Osoba chcąca się zarejestrować powinna wysłać na adres webmaster@psbt.pl następujące dane:
  • Imię, nazwisko
  • Adres e-mail
  • Nazwa firmy

3. Co daje mi rejestracja?
Rejestracja daje dostęp do forum PSBT, na którym można wymieniać się opiniami z innymi członkami Stowarzyszenia.

4. Nie pamiętam hasła. Jak mogę je odzyskać?
W przypadku zapomnienia hasła konieczny jest kontakt z administratorem strony PSBT – webmaster@psbt.pl.

Forum


1. Co daje dostęp do forum?
Dostęp do forum daje możliwość wymiany doświadczeń z innymi członkami forum oraz dyskusji na różne tematy związane z wydarzeniami w branży tłumaczeniowej.

2. Kto może uzyskać dostęp do forum?
Dostęp do forum może uzyskać każdy członek PSBT.

3. Jak zarejestrować się na forum?
Patrz punkt 1, sekcja “Rejestracja, zmiana, odzyskiwanie hasła”.

4. Nie pamiętam hasła. Jak mogę je odzyskać?
Patrz punkt 4, sekcja “Rejestracja, zmiana, odzyskiwanie hasła”.

5. Co zrobić, aby dostawać informację o odpowiedzi w wątku, w którym aktywnie uczestniczę?
W czasie dodawania swojego komentarza do wątku należy zaznaczyć “Powiadom mnie e-mailem o odpowiedzi” w opcjach pod formularzem dodawania wątku. Opcja ta powinna być domyślnie zaznaczona.

6. Co zrobić, aby dostawać informację o nowych wątkach na forum?
Przykładowo, jeżeli chcemy otrzymywać informację o nowych wątkach na forum “PSBT w mediach”, należy wejść na forum “PSBT w mediach” oraz w stopce kliknąć na opcję “Śledź forum”. Uwaga! Spowoduje to, że będziemy otrzymywali informację tylko o nowych wątkach na tym forum. Jeżeli chcemy zasubskrybować inne forum, należy postępować w analogiczny sposób.